Nyeste indlæg
Du er her: Forum forside - Kærligheden - Kærester m.m.
kæreste til danmark
 Udskriv debat Udskriv debat
janus
26-04-2009 11:18
bruger
Antal indlæg: 4

var på min første ferie i thailand for en uge siden hvor jeg skulle møde en pige som jeg havde skrevet og snakket med et par mdr.Vi havde det fantastisk sammen og jeg mødte hele hendes familie .Jeg inviterede hende til danmark men så kom problemerne vi var kommet i forbindelse med hinanden gennem en i hendes familie som bor i dk og nu ville hun pludselig have 50000 bath for det.og det har jeg ikke i sinde at betale og hun har bildt min kæreste ind at når hun kommer til dk kommer hun i håndjern og bliver fængslet vist ikke pengene bliver betalt.Hun kan ikke så meget engelsk så kan ikke forklare hende det ikke passer .har siden fundet ud af at der er flere i dk der har betalt til hende.og min kæreste familie er bange for at blive uvenner med hende.nogen der har et godt råd til hvordan jeg kommer videre med at få min kæreste herop.
DanishViking
01-05-2009 06:30
Brugers avatar

bruger
Antal indlæg: 2

En rigtig "kirsten giftekniv" altsa.
Det er en meget almindelig metode blandt de mere forhardede i DK boende Thaier.
Du skal selvfolgelig IKKE betale noget til veninden. Du skal jo allerede hoste op med DKK 57.000 i garantipenge for at hun kan komme til DK pa et turistvisum.
Det er i ovrigt ikke sa let for en Thai at fa visum til DK, hvis i kun har kendt hinanden kort tid.
Mit rad er: Sla koldt vand i blodet og kom herud og besog hende igen en langere tid.
Alarmklokkerne skal ALTID ringe hojt nar der pludselig stilles fordringer om penge....... Lyder for mig som en "professional girlfriend" Haber , for din skyld, at jeg tager fejl.
Men onsker dig alt mulig held og lykke...
janus
04-05-2009 18:19
bruger
Antal indlæg: 4

jeg har heller ikke tænkt mig at give hende så meget som en krone.Vi har kendt hinanden i 3 mdr
ved ikke om det er nok til visum og har da også tænkt på at tage afsted igen måske en mdr,men
det er svært at planlægge med hende når hun ikke kan ret meget engelsh og man ikke kender nogen
der kan begge sprog.

Gå til kategori:  
Lignende emner
Emne Forum Svar Nyeste indlæg
AstraZeneca, Siam Bioscience - godkendt i Danmark? Corona inkl visum, indrejser 3 16-09-2021
Thailand 15 medaljer ved Paralympics og Danmark 5 Nyheder 2 04-09-2021
Lukket for visumansøgninger til Danmark Corona inkl visum, indrejser 16 14-08-2021
Thailand til Danmark - med nye rejseregler - åbningerne af Danmark Corona inkl visum, indrejser 32 21-07-2021
Danmark til Thailand med de nye rejseregler 21. april Corona inkl visum, indrejser 2 18-07-2021
Nyeste indlæg

Forum guide
Nyeste indlæg - forsiden
Forum oversigt
Søg
Guider:
Kom godt igang
Billeder i indlæg
Video i indlæg
Google kort i indlæg

Sticky - fastholdte
Oprette bankkonto i Thailand?
Færge mellem Hua Hin - Pattaya
6 mdr multi turistvisum måske på vej - fåes fra november
Danskere kan nu være 60 dage i Thailand uden visum
Turistfælder
Ambassadens Danskerliste - tilmeld dig hvis du skal til Thailand eller er der allerede
Børn med på ferien 2
Mad til børn + mælkeerstaning
Internet banking til thailandsk bank konto
10 ting, man ikke gør i Thailand

Populære emner
bank konto i thailand
ang. thailand...
Børn med på ferien.
Famileværelser på Koh Samui...
Spørgsmål fra førstegangsrejsende
10 ting, man ikke gør i Thailand
Sjove ting og billeder