Nyeste indlæg
Du er her: Forum forside - Kærligheden - Kærester m.m.
Hjælp, jeg er blevet forelsket...
 Udskriv debat Udskriv debat
Bucher
26-11-2019 15:27
Bruger
Antal indlæg: 9
Tilmeldt: 25.11.19

Lars skrev:
Har du overvejet hvad du vil med en kæreste i det lange løb?

Forvente en kvinde der venter på du kommer forbi på ferie et par uger om året og aldrig bliver helt fast og måske du aldrig kommer igen - i de tilfælde kan det blive dyrt for så vil kvinderne ofte have noget ud af det mens de venter og måske spilder tiden.

Planlægger du at flytte til Thailand?

Eller forventer du at du bare kan forlange at en kæreste skal flytte til Danmark - thaierne elsker Thailand og familien.


Ja, har overvejet det lange løb.. det er selvf. for at gifte mig, som jeg skrev i historien har jeg kun haft reelle tanker med hende.

Har umiddelbart ikke planer om at flytte nej, men der er til gengæld heller ikke noget der holder på mig der hjemme og mit job tillader jeg kan bo hvor jeg vil mere eller mindre.
Om man ville skulle bo det ene eller det andet sted betyder ikke noget for mig og ville i bedste tilfælde være noget man skal blive enig om sammen efter flere besøg begge steder.

Jeg syndes det er fedt du tager dig tid til at svare og gøre opmærksom på tingende... Hatten af !

Bucher
Vandango
26-11-2019 16:32
Bruger
Antal indlæg: 29
Tilmeldt: 11.10.18

Find en sød kvinde på internettet i en af thai kærligheds grupperne. Min kone er statsansat, for mig er det fri medicin samt læge og indlæggelse.

Butcher har du så en 50CC perle scooter du kan sælge? 😋
Bucher
26-11-2019 17:07
Bruger
Antal indlæg: 9
Tilmeldt: 25.11.19

Vandango skrev:
Find en sød kvinde på internettet i en af thai kærligheds grupperne. Min kone er statsansat, for mig er det fri medicin samt læge og indlæggelse.

Butcher har du så en 50CC perle scooter du kan sælge? 😋


Haha Vandango, tror du en 125ccm kan gøre det? Smile

thai kærligheds grupperne.. har du nogle gode links?

BTW, det er med vilje der ikke er T i mit navn Wink
Vandango
27-11-2019 13:49
Bruger
Antal indlæg: 29
Tilmeldt: 11.10.18

Det kommer sådanne set an på hvad du er til?
Er du f.eks til hårdtslående ladyboys?

Bucher
27-11-2019 14:22
Bruger
Antal indlæg: 9
Tilmeldt: 25.11.19

Vandango skrev:
Det kommer sådanne set an på hvad du er til?
Er du f.eks til hårdtslående ladyboys?


Det ville være synd at sige.. Smile
Normal pige som ikke er udstyret med falske attributter mv. og med lidt ben i næsen er nok mere min stil. Naturlighed hvis det giver mening?
Steen J
27-11-2019 14:57
Bruger
Antal indlæg: 278
Tilmeldt: 13.11.08

Lyt til alt hvad Lars skriver og det mener jeg sgu.
Hilsen Steen
Bucher
27-11-2019 15:06
Bruger
Antal indlæg: 9
Tilmeldt: 25.11.19

Steen J skrev:
Lyt til alt hvad Lars skriver og det mener jeg sgu.
Hilsen Steen

Tak Steen
Lars
27-11-2019 17:24
Brugers avatar

Bruger
Antal indlæg: 9353
Tilmeldt: 30.09.08

Bucher skrev:
Ja, har overvejet det lange løb.. det er selvf. for at gifte mig, som jeg skrev i historien har jeg kun haft reelle tanker med hende.

Bucher


Det er jo ikke en plan for hvordan famlielivet skal spænde af. Det er jo blot et papir som gemmes væk og man har nogle billeder at vise frem.

Hvordan har du tænkt dig familien skulle fungere i det daglige?

Hmm ja, du vil stadig giftes med den pige som har været på arbejde for at behage dig og du ikke har forstået det er et arbejde? Og som idag giver en anden kunde nøjagtig den samme behandling og følelse af at være kæreste. Det er jo meget nemmere, behageligere og sikrere indkomst at have en kunde i længere tid end skulle ud og finde en ny hver dag.


Så er det, at det nok er bedst jeg stopper. Som tidligere skrevet giver det sjældent mening at komme med input. Mænd har taget deres beslutninger uanset - men det med blodet det forkerte sted.

Dating. Jo det kan sikkert være meget godt, hvis man igen bruger hovedet. Men også der er der skjulte dagsordener og kan faktisk nemmere gennemskue dagsorden hos service kvinderne, som forøvrigt også er på dating sider men med anden jobbeskrivelse.... Dating kvinderne er kvinder som helt bevidst har valgt at gå efter at finde en vesterlænding. Årsagen skal jeg undlade at komme ind på.
Redigeret af Lars d. 27-11-2019 17:33
Lars

Bucher
27-11-2019 17:49
Bruger
Antal indlæg: 9
Tilmeldt: 25.11.19

Lars skrev:

Hvordan har du tænkt dig familien skulle fungere i det daglige?

Som tidligere skrevet giver det sjældent mening at komme med input. Mænd har taget deres beslutninger uanset - men det med blodet det forkerte sted.


Nej nej.. du har skam åbnet mine øjne og kan godt gi dig selv et klap på skulderen, troede jeg at jeg hade givet udtryk for. Så det må du undskylde.
Dine indput er værdsat !

En familie i det daglige kommer jo an på mange ting og hvordan et forhold udvikler sig, så jeg syndes jeg har lidt svært ved at svare på det.
Lars
28-11-2019 13:25
Brugers avatar

Bruger
Antal indlæg: 9353
Tilmeldt: 30.09.08

Kærlighed opstår nogle gange uventet og man er så ikke selv herre over alt og har ikke tænkt det igennem med fremtiden og hvordan man vil leve sammen.

Men går man bevidst ud og vil finde en thaikvinde på "den anden side af jorden", så vil jeg mene det kunne give god mening at have tænkt lidt længere.

Hvis man inderst inde tænker. Jamen jeg slæber hende da bare med til Danmark og tror man bestemmer alt - så kan man nok blive slemt skuffet den dag man kræver dette og har tænkt at alle thaikvinder er vilde med at komme til Danmark?

Et engelsk medie i Thailand skriver idag om de "berømte" Thailand til Thy tv udsendelser der har været på DR i 2008 og igen her i år. HVor man følger en gruppe personer over 10 år.

I artiklen skrives der at en af hovedpersonerne som har hentet mange thaikvinder til Danmark for at de skulle finde en mand og blive gift:

“To be honest, no one goes for love, no matter if they met online or in real life, or at Pattaya like I did. We go to help ourselves and our family, but as time goes on, some people love each other,” she said. “We don’t go because of love, or endure because of love.”

Romantic love wasn’t the most important factor in these marriages, Sommai said.

Although love is needed in a marriage, it’s not needed for us and the women who go,” she said. “We don’t need them to love us as a person, but to love our family as well.”

...

“This film helps farangs to know that we aren’t going there to trick them, but to have better lives. We just ask for somewhere to stay,” Sommai said.

...

“At first, Danes, especially older people, didn’t understand that in Thailand we basically have zero social security, bad education, and no healthcare,” she said.

Udtalt af en thaikvinde der har boet 30 år i Danmark og har stor erfaring i denne transport og aftaler om ægteskaber.

Det hele kan læses her:

IT’S NOT ALL SABAI SABAI,’ MATCHMAKER OF THAI WOMEN AND DANISH MEN SAYS

TV-udsendelserne kan ses på drtv:

www.dr.dk/drtv/serie/fra-thaila...
Lars

Gå til kategori:  
Lignende emner
Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Legalisering i Bangkok blevet nemmere med åbning af kontor i centrum Ægteskab 2 28-07-2023
Kan nu ændre i Thailand Pass info hvis det er blevet afvist Corona inkl visum, indrejser 1 22-01-2022
Thailand fået ny Dronning - HM Kongen er blevet gift Kongeligt 1 01-05-2019
2 trilliarder baht infrastrukturplan er blevet til 3 Nyheder 1 13-06-2014
Er frugter blevet dyrere i Thailand, ? Generelt 40 14-12-2012
Nyeste indlæg
     
Forum guide
Nyeste indlæg - forsiden
Forum oversigt
Søg
Guider:
Kom godt igang
Billeder i indlæg
Video i indlæg
Google kort i indlæg
     
Sticky - fastholdte
Nødtelefonnumre i Thailand
Problem at veksle danske kroner i Thailand
Alle indrejserestriktioner fjernes fra 30. september (2022)
Indrejsekortet, TM6, som udfyldes i flyet afskaffes midlertidigt
Visum til Thailand fåes nu 100% online - visum sendes via e-mail
E-cigaretter ulovlig at medbringe til Thailand
Turistfælder
     
Populære emner
bank konto i thailand
ang. thailand...
Børn med på ferien.
Famileværelser på Koh Samui...
Spørgsmål fra førstegangsrejsende
10 ting, man ikke gør i Thailand
Sjove ting og billeder
Mad til børn +mælkeerstaning
HURTIGSTE VEJ TIL ET VISUM
     
Mest læste emner
     
Besøgende
· Gæster online: 3
· Brugere online: 0
· Antal brugere: 1,235
· Nyeste bruger: Mogms
     
Hjælp, regler, kontakt
Hjælp til forum - FAQ
Forum råd og regler
Kontakt
     
ældre nyheder om Thailand
Overskrifter
Fuld tekst - alle nyheder