Nyeste indlæg
Du er her: Forum forside - Thailand - generelt - Sundhed og medicin
Udrejse - hvornår åbnes Thailand for danskere?
 Udskriv debat Udskriv debat
Lars
16-04-2020 14:58
Brugers avatar

Bruger
Antal indlæg: 7068

Jeg skriver blot hvad der her lige falder mig ind og kan sige lidt rygter.

Plejer ikke at bringe rygter, men der er jo mange meninger blandt "eksterter", eller mange bliver gjort til eksperter, der gerne vil ses og høres eller forskere der måske skal offentlig gøre noget forskning for at få flere forskningsmidler eller få omtale.

The Guardian skriver at nogle forskere siger at vi skal blive ved med at holde afstand længe, år. Jo går ikke i detaljer for der er et hav af "eksperter" der gerne vil have deres meninger ud.

Men skal vi holde afstand - hvordan så med fly? lidt tænkt, men kun en person per række på økonomiklasse? Det vil være det endelig dødstød til flyselskaberne, så mon.

En enkelt "ekspert" i Thailand foreslår at alle udlændinge skal søge om at komme ind til Thailand en måned før og skal 2 uger i karantæne.

Nogle vil gerne begynde at åbne lidt i Thailand, men meldingen fra myndigheder lyder så vist jeg forstår stadig på det samme og "arbejde hjemme" indtil mindst 30 april.

Masseturisme som vi har kendt det tror jeg personligt ikke når noget der ligner tidligere højder i 2020. Mange rundt i verden vil ej heller have pengene til rejser eller vil spare pengene selvom muligheden kommer? Eller bevidst udskyder til næste år for at være mere sikker.
Lars
Lars
19-04-2020 19:54
Brugers avatar

Bruger

Flypriser når man igen kan flyve internationalt

Op til 50% dyrere?

Jeg skal ikke gøre mig til finansekspert og hvordan flyselskaber vil gøre for at skaffe penge i det mere end tomme kasser når de starter igen.

Men Finans.dk skriver i overskrift

Kæmpe prishop på billetter, når flyene letter igen

https://finans.dk/erhverv/ECE12...

De referer til den internationale forening for flyselskaber IATA og Nyhedsabureauet AFP så ikke finansfolk som sådan.

Bliver der restriktioner på hvor mange der må være i flyene / hvor tæt man må sidde?

Der vil givet ikke være så mange afgange i starten og så mange passagerer og meget mere sikkerhedsarbejde skal gøres for at holde flyene rene.
Antallet af ferierejsende vil jeg tro vil starte op langsomt også udfra at mange i verden mister penge nu og passer godt på dem de har. Mange vil måske også først planlægge udlandsrejser efter der er kommet gang i verden igen og lige se hvordan det går?
Redigeret af Lars d. 19-04-2020 19:56
Lars
girobank
20-04-2020 00:55
Bruger
Antal indlæg: 228

Hvordan flyselvskaber vil prissætter efter coronakrisen bliver lidt spændende, men formentlige vil de mange lavprisselvskaber hæve prisen noget.

Hvordan de store selvskaber vil arte sig vil også blive interessant, men som nævnt i artiklen i finans.dk, så tror jeg også at i en lang periode vil priserne være stigende.

Det vil nok være fornuftigt allerede nu at bestille en tur med afgang i efteråret. Der kan jo være en stor besparelse.

Jeg har selv bestilt med afgang i oktober.

Ha er god sommer i Danmark!
Grand Beach,Mae Phim,Klaeng, Rayong www.MaePhimproperty.com
Lars
23-05-2020 08:33
Brugers avatar

Bruger

Selvom jeg ikke har nogen viden om hvornår vi igen kan rejse til og fra Danmark og Thailand, skriver jeg lidt om det alligevel.

Mange flyselskaber har gjort det muligt at bestille billetter fra 1. juli.

Vil betyder blot at det er deres planer for at kunne komme igang - HVIS det er muligt.

Det betyder ikke at de lover at flyve.

Her er THAI airways officielle udmelding til den thailandske børs den 19. maj

Resumption in July is still under consideration. THAI is monitoring the situation, preventive measures and lockdowns of each country as well as travel demand closely in order to resume as the COVID-19 situation improves. THAI has measures in place in preparation for the resumption of passenger service. The official schedule will be announced later.

Oversat:
Genoptagelse i juli er stadig under overvejelse. THAI overvåger situationen, de forebyggende foranstaltninger og lukninger i hvert land såvel som rejseefterspørgslen nøje for at genoptage, når COVID-19-situationen forbedres. THAI har truffet foranstaltninger til forberedelse af genoptagelse af personbefordring. Den officielle plan vil blive annonceret senere.

Restriktioner efter der åbnes for udlændinge?

Dette er kun tanker og ideer.

Syd Korea har været åbent for at udlændinge kan komme ind i landet - mod 14 dages karantæne på anvist sted og betaling af 100 USD per dag.

Østrig tilbyder også at man kan komme ind. Enten direkte ind ved at vise negativ COVID-19 test eller 14 dages karantæne. Der kan man få lavet en COVID-19 test ved ankomst. Det tager et par timer og koster vist lidt mere end 1.000 kroner.

Jeg vil ikke udelukke at lignende tiltag kan gælde i Thailand i nogen tid. Hjemvendte thaiere sendes i øjeblikket i karantæne.

Dertil kommer så maskebrug - vil det blive ved er det måske ikke så sjovt at være på ferie med aktivitet osv. Personligt bruger jeg maske hvor man skal/bør - men syntes ikke det er behageligt og slet ikke udendøre når sveden render rundt inde i masken der bliver godt våd.

COVID-19 test:

Idag er det relativt kostbart og tidskrævende at lave COVID-19 test. Måske der de næste måneder vil være megen udvikling i mulighederne for at lave en hurtig test i lufthavne ved afrejse eller ankomst.

Problemet med COVID-19 attester er at Thailand nok også ved fra egne erfaringer i Thailand at mange attester kan forfalskes eller blot laves af læger der udskriver erklæringer uden at se patienten - så der skal være styr på hvordan de skal laves.

Fly og sikkerheden der

Der skrives meget om at man efterlyser internationale regler for hvordan der må flyves.

Største udfordring som kan gå hen og påvirke priserne er måske hvor mange passagerer der må være i flyene. Det kan næppe undgå at påvirke priserne hvis man tidligere kunne have en gennemsnitlig sædebelægning på 75% og nu måske fremover må arbejde med måske 50% og så et lavere gennemsnit.

Dertil så alle tiltag med hvordan man boarder og kommer ud af flyene i sikker afstand, hygiejne, maskebrug i fly og lufthavne, afstande i check-in og paskontrol og andre praktiske ting som kan tage tid og de omkostninger der følger med som nogle skal betale.

Åbning for passagerfly i Thailand

Indtil videre er sagt at der er lukket til 30. juni.

Hvornår der åbnes og hvordan vil jeg ikke gætte på.

Jeg finder det dog ikke usandsynligt at det kan blive sådan at nogle lande for lov at komme i første omgang. Det vil måske blive andre asiatiske lande der vil komme i den gruppe.

Men meget kan ske.

Det næste her er kun rygter. Det er medier der danner sig sine forestillinger og måske udfra ikke officielle udtalelser som bliver bearbejdet og fortolket.

Scenarier, som at turister kun må være i nogle områder i starten og ikke rejse rundt. F.eks. Chiang Mai eller Phuket.
Redigeret af Lars d. 23-05-2020 08:42
Lars
Lars
25-05-2020 11:23
Brugers avatar

Bruger

Der er stadig mange der venter på svar om hvornår man kan flyve til / fra Thailand.

En ting er ferier, en anden at mange udlændinge i øjeblikket er strandet udenfor Thailand uden at kunne være sammen med deres ægtefæller og børn. Også mange danskere der normalt bor i Thailand og andre som normalt bor der halvdelen af året.

Det skyldes at udlændinge, selvom de er gift og bor fast i Thailand, ikke har lov til at vende tilbage.

Det gælder så også for dem i Danmark som må vente til deres familier kan komme til Danmark. (personer med fast ophold i Danmark har måske fået lov til at vende hjem til Danmark, ikke helt opdateret på hvordan reglerne blev)

Hvornår kan der måske åbnes for indrejser?

Her er ikke tænkt på hvordan situationen i Danmark vil udvikle sig. Hvor rejsevejledningerne vil blive ændret og hvilke betingelser der evt. bliver for dem som har været i f.eks. Thailand på ferien.

Her er et bud fra Richard Barrow, som dog ikke sætter tider på, men giver sin vurdering af situationen de næste par måneder. Her udklip, oversat, starten er udeladt her. Link er nederst i indlægget.

Egen kommentar: Han nævner at reglerne som de var da der blev lukket ned (udlændinge med arbejdstilladelse kunne i nogle få dage vende tilbage). Kan godt forestille mig at de bliver helt revurderet op til en åbning. HVad det så vil blive ved jeg ikke.

Hvad er det næste? Vil flyforbudet forlænges igen? Min magefølelse er ja, fordi der stadig er en daglig kvote for ankomster. Jeg får at vide, at alle hjemrejser i juni er fuldt bookede. Så endnu flere thailændere, der skal returneres i juli. Regeringen vil først tage sig af deres eget.

Selv hvis de ophæver forbuddet mod internationale flyvninger til Thailand i juli, eller tillader udlændinge at rejse hjem (hvilket jeg synes er usandsynligt), er de eneste udlændinge på godkendelseslisten indehavere af arbejdstilladelser. Ingen ved, hvornår de vil opdatere denne liste. Det kan vare måneder.

Afslutningsvis er det tidligst, at udlændinge får adgang til Thailand, den 1. juli. Og faktum er, at de eneste grupper på godkendelseslisten i øjeblikket er diplomater og indehavere af en arbejdstilladelse. Mennesker med andre visa kan muligvis ikke komme ind senere. Derefter turister.

Redigeret af Lars d. 25-05-2020 11:26
Lars
Lars
19-06-2020 15:35
Brugers avatar

Bruger

Længe siden nogle har skrevet, så vil blot skrive hvad jeg har læst rundt omkring.

Hvornår og hvem kan komme til Thailand?

Udlændinge med arbejdstilladelse eller lovning og officielle papirer på job:

Har i nogen tid kunnet søge om at få lov til at rejse til Thailand. Flere er ankommet.

Der er nogle krav som skal overholdes og sagerne vurderes individuelt.

Bl.a. er der indtil videre 14 dages tvungen karantæne på anvist sted.

Dem som vil til Thailand skal henvende sig til den Thailandske ambassade i Danmark eller andre lande hvis de er strandet der.

De forskellige thailandske ambassader kan arbejde forskelligt, så hvad man har hørt fra en nationalitet behøver ikke være det samme for danskere.

Udlændinge gift med en thai eller andre som har et meget vigtigt ærinde i Thailand:

Der er nu åbnet for at udlændinge gift med en thai også kan søge om komme til Thailand.

Personer skal henvende sig på den thailandske ambassade og søge der.

Kravene til både dem med arbejdstilladelse og vielsesattester er bla.
Arbejdstilladelse eller vielsesattest, COVID fri test, "health insurrance" (rejse forsikring eller sundhedsforsikring?), billet og selvfølgelig pas.

Der er umiddelbart ikke nævnt noget om at personer skal have normal bopæl i Thailand eller visum til at bo med sin kone. Men kan nok ikke skade at vise det, hvis man har det.

Der er 14 dages tvangskarantæne, men kan vælges at betale sig til nogle bedre steder. Det har vist typisk været på hoteller som er udvalgt til at være karantænesteder.

Det vil også her være individuel bedømmelse fra sag til sag.

Denne information kan ses i videon nederst. Omkring 9-10 minutter inde kommer informationen om dette.

Turister:

Her skriver jeg ikke om hvornår Danmark åbner og ændrer rejsevejledningen, selvom det også har betydning. Jeg regner med alle er opdaterede om det.

Her om indrejse i Thailand.

Der kan læses meget rundt omkring om at nu kigger regeringen på denne løsning og nu er der besluttet at osv osv.

Det eneste der er sikkert er at det de skriver er gisninger og rygter.

Der tales fra officielt hold om flere ting, men intet er besluttet.

Myndighederne taler om to forskellige typer rejser der kan åbnes for:

Turisme
Forretningsrejser.

Senest kan man høre at der tales om at der arbejdes på at få forståelse og aftale med andre lande i asien for at de kan rejse til hinanden. Det skulle så måske blive uden tvangskarantæner.

Dette også nævnt i videoen nederst.

Hvordan det bliver ved jeg ikke.

Lufthavnene er indtil videre lukket for alm. ankomster til 1. juli og kan blive forlænget. Selvom der åbnes er det langt fra sikkert det er for alle lande og alle typer passagerer.

Hvad planerne er for f.eks. Europa har jeg ikke læst noget seriøst om. Hvornår det skulle ske eller i hvilken fase og hvad kravene skulle blive er uvist nu.

Her min helt egen kommentar:

Det kan måske gå stærkt og blive åbnet for danskere i (juli?) / august / september. (juli måske nok lidt optimistisk)
Måske bliver det senere på året op til højsæsonen november/december?

Mange har et bud, men jeg vil tro regeringen, som den danske regeringen, hele tiden overvejer situationen og melder ud når noget er klart og ikke nødvendigvis lang tid i forvejen. At de hele tiden ser forskelligt på det og skal finde ud af hvordan det kan løses så der ikke kommer corona udefra. Måske kigger de også lidt på THAI airways der skal have gang i forretningen og de mange thaiere der mangler arbejde og har lukket deres virksomheder.

I Thailand kan man ofte opleve at der under møder eller mellem møder er mange ideer, synspunkter og håndfaste udmeldinger om hvad der vil ske, men når det kommer til beslutningerne der tages kan det se meget anderledes ud. Mange synspunkter fremlægges som "det gør vi" men bliver ikke ført ud i livet.

Derfor skal man nok ikke lægge for meget i alt det som medierne kæmper om at skrive som "breaking news" for at få læsere eller de danskere som referer det eller skriver på samme måde "at sådan bliver det".

Næsten dagligt har de engelske medier nye meninger om hvad der kommer til at ske. Vær opmærksom på at medierne ofte har tendens til at skrive tingene som om de er besluttede - selvom det kun er tanker. Ser man Bangkok Post, så har de temmelig mange forskellige synspunkter/bestlutninger på dette - sikkert er at intet af det er besluttet.

Dertil så de mange danskere der deler dette eller refererer noget af det som at det er sikkert.

Hvordan Thailand ser på corona tallene verden over ved jeg ikke. De er jo svære at sammenligne og svært at kende de kriterier som myndighederne går efter.

Der er de seneste uger set mange "importerede" tilfælde af smitte og ved ikke om det påvirker også. Dvs hjemvendte thaiere der er smittede i udlandet. Det har ofte været i mellemøsten og muslimske lande. Sernst 18 fra Saudi Arabien og tidligere også mere end 10% af dem som ankom fra Pakistan.

Der ankom 9 thaiere fra Danmark til Thailand den 10. juni. Har ikke set nogle meldinger om at nogle af dem skulle være smittede endnu.

COVID fri attest:
Det kan da måske blive et krav - men så tror jeg danskere er heldige da det er nemt og billigt/gratis at få det foretaget lige nu.

Pressebriefing fra Regeringens PR bureau idag:

Redigeret af Lars d. 20-06-2020 16:04
Lars
Lars
25-06-2020 17:13
Brugers avatar

Bruger

Der er så vidt jeg ved ikke nogle ændringer for så vidt angår indrejseforbuddet i Thailand eller hvordan der engang vil blive åbnet.

Men der tegner sig måske et billede, men er igen rygter og det nogle taler om kan nemt blive anderledes i sidste ende.

Det er ideer som en gruppe har i tankerne mandag og som skal justeres og så præsenteres for regeringen fredag, så meget kan måske ske.

Seneste bud er:

Investorer og forretningsmænd.

22.000 experter / højtuddannede medarbejdere sammen med 2000 udlændinge der venter på at komme hjem til deres familier.

30.000 der ønsker at komme for service i sundhedssektoreren.

Ser ud til der gåes efter grupper der kan smide nogle penge i Thailand.

Kina, Japan og Sydkorea ser ud til at kunne blive de første turister der får lov at rejse til Thailand.

Australien og New Zealand er også nævnt. (Australien har dog for nyligt meddelt at de ikke vil lukke op foreløbig og Quantes Airline har tilsyneladende aflyst alle oversøiske afgange indtil oktober.)

Der siges ikke noget om hvornår dette kan ske eller om hvad næste trin vil være. Skal nok se det første an kunne jeg tro.

Det er uddrag af hvad The Nation og Bangkok Post har fået ud af noget pressemøde lignende.

Mht turisterne og hvorfor de 3 lande er valgt er det dog opfattet eller oversat forskelligt.

The Nation - these are presently trying to contain the virus

Bangkok Post - because their governments had been successful in handling the coronavirus pandemic

Blot for at vise hvor forskelligt ting opfattes/oversættes af medierne.

https://www.bangkokpost.com/bus...
https://www.nationthailand.com/...

Konklusionen som jeg ser det.

Der er endnu ikke nogen tale overhovedet om at europæere som turister kan komme til Thailand. Det ligger efter min mening nogle måneder ude i fremtiden.
Lars
Lars
25-06-2020 17:27
Brugers avatar

Bruger

Ægtefæller og børn til thaiere der gerne vil til Thailand.

Der er idag kommet klare retningslinier for hvem der kan søge og hvad der kræves.

Thailand tager ingen chancer da de både kræver COVID-19 fri attest OG 14 dages tvungen karantæne.

Det er måske pgra karantænen kapaciteten at der er kvoter for indrejser i øjeblikket.

Billedet nederst er fra den Thailandske Ambassades Facebook side idag - www.facebook.com/rtecopenhagen/...

Teksten her er maskinkonverteret fra billedet til tekst, så der kan være småfejl. Gør det fordi billedet måske er svært at læse på små enheder.
Beklager engelsk her, men forventer at dem det er aktuelt for kan forstå det.

Royal Thai Embassy, Copenhagen

"Certificate of Entry (COE) and Non-Immigrant Visa, category 0"

Starting from 25 June 2020, under the COVID-I9 circumstance, non-Thai nationals, particularly the spouse and children of a Thai national, who wish to enter Thailand must obtain Certificate of Entry (COE) and Non-Immigrant Visa, Category 0, upon the approval from the Ministry of Foreign Affairs Thailand.
Please note that the application will be processed on a case by case basis, taking into account of urgency and importance.
Who can applv,
• Spouse of a Thai national.
• Children of a Thai national.
Required documents for Certificate of Entry ICOE,
1) Letter stating the purposes of traveling to Thai(and.
2) For the spouse - Copies of passport of both the foreign spouse and a Thai national.
For the children - Copies of passport of both the children and the Thai parent.
3) Marriage certificate (for the spouse) or Birth certificate (for the children).
4) •COVID-19 free health certificate issued no longer than 72 hours prior to travel date.
5) 'Fit to fly certificate issu. no longer than 72 hours prior to travel date.
6) Valid health insurance policy covering all expenditures of medical treatments, including COVID-I9 worth at least 100,000 USD.
7) Flight reservation.
8) Room reservation for 14 days at a government-designated Alternative State Quarantine (ASQ) at the applicant's own expenses. Please see http://www.hsscovid.com .
9) Completed Declaration, See attached
Once Certificate of Entry (COE) is approved and issued, the applicant can apply for Non-Immigrant Visa, Category O. For the visa application, please see http://thaiembassy.dk .
*Remarks - The applicant must submit this document when picking up the visa

Redigeret af Lars d. 25-06-2020 17:28
Lars
Lars
25-06-2020 17:47
Brugers avatar

Bruger

Forsikringer mod COVID-19 for rejser til Thailand

Thailand kræver i øjeblikket en forsikring der dækker COVID for 100.000 USD, omkring 3 millioner baht, 650.000 kroner.

Der har været megen debat om dette og hvordan det kan fåes.

For personer med arbejdstilladelse burde det ikke være noget problem, da de er dækket af deres SSO medlemskab.

For andre:

Når Thailand bliver gul eller grøn.

Så vil forsikringer dække som normalt, de fleste ihvertfald. Dvs at de dækker al sygdom undervejs.
Så med mindre rejseforsikringsselskaberne ændrer den praksis, så vil det ikke være noget problem med en almindelig rejseforsikring.
Der skal så nok laves policer der viser at alt dækkes.

Lige nu - hvor Thailand er Orange.

Prøvede at tjekke Gauda og Europæiske. Gauda skriver de dækker COVID i Orange lande, men lidt undtagelser. Europæske gør ikke.

Gauda:
Hvordan dækker rejseforsikringen, hvis jeg rejser til et grønt eller gult område?
Forsikringen dækker efter de normale betingelser – og omfatter således også corona-relaterede skader og sygdomstilfælde, når du rejser til et grønt eller gult område.

Hvordan dækker min rejseforsikring, hvis jeg rejser til et orange eller rødt område?
..
Rejser til orange områder
Selvom vi i overensstemmelse med Udenrigsministeriet fraråder dig at rejse, dækker din rejseforsikring dog stadig som normalt i orange områder, men vi beder dig være opmærksom på, at der jf. betingelserne kan være enkelte tilfælde relateret til corona-pandemien, som ikke vil være dækket af forsikringen. Det gælder fx evakuering fra en destination, som på udrejsetidspunktet er berørt af pandemien, fordi du var bekendt med situationen ved afrejse.

Vi dækker ikke udgifter relateret til karantæne ved indrejse i et orange område, som fx er påkrævet eller anbefalet af de lokale myndigheder. Forsikringen dækker alene udgifter til karantæne, hvis du selv bliver syg under din rejse til et orange område og derfor skal i karantæne.

www.gouda.dk/beredskabsmeddelelse

Europæiske
Skriver umiddelbart kun om Gul og Grønne lande:

Sådan dækker forsikringen
Hvis Udenrigsministeriets rejsevejledning for din rejsedestination er grøn eller gul på afrejsetidspunktet, dækker din rejseforsikring som normalt i henhold til din police og forsikringsbetingelserne, også ved COVID-19 relaterede skader.

Hvordan er jeg dækket, hvis jeg ønsker at rejse på trods af, at Udenrigsministeriet fraråder alle ikke nødvendige rejser til min destination? (min rejsedestination er orange i Udenrigsministeriets rejsevejledning)

Udenrigsministeriet fraråder alle ikke-nødvendige rejser frem til 31. august 2020.
Rejseforsikringen dækker ikke på rejser til lande/områder, hvor Udenrigsministeriet fraråder alle ikke-nødvendige rejser.

www.europaeiske.dk/privat/artik...
Lars
Lars
29-06-2020 19:16
Brugers avatar

Bruger

Bestille billetter:

D thailandske lufthavne er stadig lukkede for alm. passagerfly indtil 3. juli og de thailandske myndigheder har endnu ikke informeret om hvordan det vil se ud derefter.

Det ses stadig at mange gætter på hvornår der åbnes for danske turister til Thailand og kigges på hvilke flyselskaber der flyver.

Kan vel kun gentage at flyselskaberne ikke bestemmer hvornår Thailand er åben for almindelige passagerer, det bestemmer Thailand. Men de kan da godt have deres fly flyvende tomme rundt hvis de vil Smile

Men ja, flyselskaberne vil sikkert gerne have folks penge for dem der booker.

Den thailandske ambassade i Tyrkiet siger det ret direkte og klart i officielt brev.

Vent med at bestille billet til Thailand åbner.

Og når der åbnes vær opmærksom på der kan være restriktioner på indrejser.

As a number of airlines begin to resume their international flights schedule and some may open pre-sale ticket for commercial flights to Thailand starting from late June 2020, despite the Civil Aviation Authority of Thailand (CAAT) not yet confirming whether the international flights suspension will be abolished by 30 June 2020.

In this regard, to prevent passengers from the possibility that international flights may not be able to operate to Thailand as claimed by the airlines and passengers may face difficulties to have their ticket refunded, the Embassy thus wishes to suggest that passengers delay purchasing flight tickets to Thailand until CAAT officially confirms the schedule to re-open the airport in Thailand. Furthermore, in the case that CAAT decides to re-open the airport, some restriction may be put in place, in particular, flights restriction from countries with high number of COVID-19 infection. The list of such countries are also to be confirmed.

In addition, those who wish to return to Thailand must obtain approval and/or given quota to enter the country and must obtain documents including health certificate and a letter from the Embassy for Thai nationals and Certificate of Entry (COE) for foreign nationals. Furthermore, all arrival passengers are required to be under state quarantine for 14 days.

Lars
Gå til kategori:  

Lignende emner
Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Corona virus i Thailand - opdateringer Sundhed og medicin 243 01-07-2020
Folkepension fra Udbetaling Danmark til Thailand ? Job, banker, forretninger 23 23-06-2020
Køre bil i Thailand Generelt 5 28-01-2020
Norwegian stopper alle flyvninger til Thailand - også fra Oslo Fly 1 17-01-2020
Demonstrationer varslet i Thailand Sikkerhed 4 12-01-2020
Forum guide
Nyeste indlæg - forsiden
Forum oversigt
Søg
Guider:
Kom godt igang
Billeder i indlæg
Video i indlæg
Google kort i indlæg

Nyeste indlæg

Sticky - fastholdte
Oprette bankkonto i Thailand?
Færge mellem Hua Hin - Pattaya
6 mdr multi turistvisum måske på vej - fåes fra november
Danskere kan nu være 60 dage i Thailand uden visum
Turistfælder
Ambassadens Danskerliste - tilmeld dig hvis du skal til Thailand eller er der allerede
Børn med på ferien 2
Mad til børn + mælkeerstaning
Internet banking til thailandsk bank konto
10 ting, man ikke gør i Thailand

Populære emner
bank konto i thailand
ang. thailand...
Børn med på ferien.
Famileværelser på Koh Samui...
Spørgsmål fra førstegangsrejsende
10 ting, man ikke gør i Thailand
Sjove ting og billeder